Založ si blog

Archív: október, 2010

Keď spíš…

Ty v noci spíš, mňa trápi nespavosť, vidím ťa ako spíš, a trpím viac než dosť… (Jacques Prevert) Sú dve hodiny po polnoci. Ležím v posteli a snažím sa zaspať. Vôňa čistej postele a nočného krému na tvári mi našepkáva, že sa nachádzam na správnom mieste. V danú chvíľu. Ja však akosi neviem. Hľadím na svet cez pootvorenú žalúziu, očí otvorené […]

Pokračovanie článku

Ruža bez vône

Žijeme vedľa seba, dýchame ten istý vzduch, pozorujeme všetci to isté Slnko, Mesiac, hviezdy, kdekoľvek na Zemi sa nachádzame. Niekto len prejde okolo nás, niekto sa aj prihovorí, s niekým sa zoznámime, niekto s nami zdieľa mladosť, niekto pracovný zhon a niekto celý život. Až príde chvíľa a dozvieme sa správu, že jeden z týchto ľudí je už preč. Navždy. Včera sa mi […]

Pokračovanie článku

Keď kormidlo nemá Kapitána…

Už-už som chcela pridať ďalší komentár do diskusie k článku „Keď je žena onucou“, (autor na blogu je p. kormidlo), o burkach, ktoré musia nosiť ženy v niektorých krajinách blízkeho východu, ale potom mi prišlo na um, či by z toho všetkého, na čo som pri čítaní diskusie myslela, nemohol vzniknúť krátky článok. A mohol (-: Ahojte anno1404anno, hag, zimnaruzak a […]

Pokračovanie článku

Rómovia a „ICH peňeži“

Je taká jedna stará průpovídka, že : „Čo je tvoje, to je moje a čo je moje do toho ťa nič!“ Naše peniaze každý mesiac tečú do štátnej kasy, odkiaľ sa časť vyleje naspäť, medzi Rómov. Dlhé roky, desaťročia sa štát nestaral, ako s týmito peniazmi Rómovia nakladajú. Myslím, že im to bolo jedno. Hlavne že boli Rómovia ticho. Boli nejaké náznaky záujmu […]

Pokračovanie článku

Články o Rómoch … a reakcie na ne

Asi pred týždňom som napísala článok „Romistan – Zem fiktívna“. Hneď na druhý deň som naň dostala reakciu cez súkromnú správu, citujem : „Pekný článok. Skoro ako keby som ho ja písal :), len debatu naň asi neuvidíš… V tomto štáte je pravda o cigáňoch rasistická. Je to smutné, ale je to tak. A vraj pravda víťazí. Zatiaľ zvíťazil chorý rozum.“ […]

Pokračovanie článku

Odbory po slovensky

Ako všetci pracujúci v čase (končiacej) totality, aj ja som po nástupe do zamestnania vstúpila do odborov. V tých časoch bolo takmer nemysliteľné v nich nebyť. Prišli roky deväťdesiate, výmena kádrov, šéfov, služobných áut a kancelárskeho nábytku. A tiež prvá vlna prepúšťania. So silným argumentom priamo z úst môjho vtedajšieho novonastúpeného riaditeľa, že […]

Pokračovanie článku

Romistan – Zem fiktívna

Koľko energie, duševnej aj fyzickej, koľko peňazí v československej, neskôr samostatnej toť slovenskej a teraz európskej mene bolo vynaložených na to, aby sa Cigáni (sorry, Rómovia) naučili žiť tak, ako je to pre nás „Gádžov“ samozrejmé. Aký efekt tejto snahy vidieť? Žiadny. Absolútne. Neverím, že sa s nimi dá niečo urobiť. Keď to oni sami nebudú chcieť […]

Pokračovanie článku
764. deň: Ukrajina buduje mohutnú obrannú líniu. V Odeskej oblasti osadila 5-tisíc dračích zubov

764. deň: Ukrajina buduje mohutnú obrannú líniu. V Odeskej oblasti osadila 5-tisíc dračích zubov

28.03.2024 06:15

Vojenský šéf NATO Bauer verí, že príchod stíhačiek F-16 bude mať vplyv na bojisku na Ukrajine. Zničíme ich, tak ako západné tanky, tvrdí Putin.

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

laluna

Na svet sa občas treba pozrieť očami človeka, ktorý práve spadol z Mesiaca.(S.Radič)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 76
Celková čítanosť: 194925x
Priemerná čítanosť článkov: 2565x

Autor blogu