Založ si blog

Archív: august, 2010

Chyba v matrixe, ktorá sa nedá opraviť

Ťažko uveriteľná udalosť zo včerajšieho rána z Devínskej Novej Vsi bola opakovane vysielaná vo všetkých televíziach. Televízne štáby prinášali najčerstvejšie informácie priamo z miesta udalosti. Prerušené vysielanie TV Markíza včera pred 16. hodinou ukazovalo opakovane miesto činu, ležiaceho muža na mokrom chodníku, výpovede svedkov a zábery na ulicu, plnú […]

Pokračovanie článku

Vincku, ty si jaky ďabel !

Ešte sa ti nestihli vysedieť a pokrčiť nohavice od práce v parlamente a už ti podpálili auto. Ako je to vôbec možné? Kto ti takéto niečo mohol urobiť? Veď si ešte nič poriadne neurobil. Alebo áno? Bol si 10 rokov nezamestnaný, chúďa stratené. Častokrát som mohla vidieť ako tým trpíš, keď som ťa vídala posedkávať na kávičke v meste na pešej zóne, oblečený do […]

Pokračovanie článku

Majú stromy nebo ?

Sused raz zasadil strom. Rástol veľmi rýchlo a bol čudný. Ten strom. Za pár rokov dosiahol výšku tretieho poschodia mojho paneláku. Kvôli nemu už nemám pekný panoramatický výhľad na moje mesto ako na dlani. Strom začal časom aj kvitnúť. Aj jeho kvety boli čudné, veľké fialové zvonce. Celkom pekne voňali. Zmenšil mi síce pohľad na civilizáciu okolo, ale získala som […]

Pokračovanie článku

Originalita vs Plagiát

Definície, ktoré som si vygúglila : Originalita – pôvodnosť; svojráznosť, myšlienková a tvorivá samostatnosť; zvláštnosť Plagiát – dokument, ktorého obsah vznikol prebratím práce iného autora a jej prezentovaním ako práce vlastnej. Tento týždeň som náhodne narazila na dva blogerské články, ktoré boli prekopírované z inej webstránky. Na […]

Pokračovanie článku

WHO alias Pandémia, s.r.o.

Generálna riaditeľka WHO informovala krízový štáb WHO a následne verejnosť dňa 10. augusta o ukončení pandémie chrípky. Doteraz som ani len netušila, že pandémia sa dá ukončiť vyhlásením. Tak to potom mohla pani riaditeľka to vyhlásenie urobiť oveľa skôr. Dostatočne skôr na to, aby štáty sveta nemuseli zbytočne vyhodiť milióny bubákov na zakúpenie vakcíny […]

Pokračovanie článku

O jednej Dáme

Riškov Igorko VRAJ napísal kdesi článok, kde pani Annu B. nazval Ančou. Anča včera prilepila Igorkovi facku. Šak to je jasné, nie? Za dvadsať rokov poctivej práce si toto určite nezaslúži. Do nej si predsa nikto „hubu“ otierať nebude ! Čo už, Anča ostane Ančou. Doma ma učili, že keď chcem niečo zmeniť, musím začať od seba. Obávam sa, že v jej prípade je […]

Pokračovanie článku

Vstupujem bez zaklopania

Virtuálny svet je nekonečný priestor pre nekonečné možnosti. Pamätám si časy, keď internet jednoducho nebol. Teraz je všade. Keď sa do neho preklikávam, mám pocit, akoby tu bol večne. Až raz niekto vymyslel BLOG. Zrazu som pocítila, že je to priestor, do ktorého môžem vojsť aj ja. Už nestojím vonku, nepozorujem iných a nezávidím. Je to ako vlastniť kúsok zeme, do […]

Pokračovanie článku
784. deň: Ukrajinci útočili na Krym aj na Tatársko, spôsobili Rusom masívne straty. Okupanti zabíjali civilistov v Černihive

784. deň: Ukrajinci útočili na Krym aj na Tatársko, spôsobili Rusom masívne straty. Okupanti zabíjali civilistov v Černihive

17.04.2024 06:00

Česko podľa premiéra Fialu verí, že napokon zoženie milión kusov munície pre Ukrajinu a po ňom aj ďalší.

Čo chystá Hlas? Saková asi bude nová šéfka strany, Raši zrejme na čele NR SR a Kaliňák na jeho mieste ministra

Čo chystá Hlas? Saková asi bude nová šéfka strany, Raši zrejme na čele NR SR a Kaliňák na jeho mieste ministra

17.04.2024 11:45

V Hlase už majú predstavu o personálnych zmenách po zvolení Petra Pellegriniho za prezidenta. A má Andrej Danko šancu stať sa novým predsedom NR SR?

Prokurátori, ktorí dozorovali prípad vraždy Jána Kuciaka, sa vzdali funkcie

Prokurátori, ktorí dozorovali prípad vraždy Jána Kuciaka, sa vzdali funkcie

17.04.2024 09:45

Prokurátori odchádzajú ku koncu júna.

Fico: Rusi nevrátia Ukrajine anektovaný Krym, mier bude drahý

Fico: Rusi nevrátia Ukrajine anektovaný Krym, mier bude drahý

17.04.2024 11:02

Pomoc pre Ukrajinu by mala byť bilaterálnou vecou, vyhlásil premiér.

laluna

Na svet sa občas treba pozrieť očami človeka, ktorý práve spadol z Mesiaca.(S.Radič)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 76
Celková čítanosť: 195253x
Priemerná čítanosť článkov: 2569x

Autor blogu