Založ si blog

Archív: január, 2012

KLUB 3 s Annou Ghannamovou

Mojsejová. Budaj. Belousovová. Matovič. Už keď som videla upútavku na reláciu Klub 3, vysielaný v utorok 24. januára, mala som tušenie, že to bude prinajmenšom sranda. Už prvých pár minút po začiatku relácie som si bola istá, že nezaspím od nudy 🙂 Ach, tá Nórika. Nesklamala. Stačilo mi vidieť ju, ako v tom modernom červenom kresle sedí v kŕči, v tvári […]

Pokračovanie článku

Som zbytočná teraz asi. . .

Zvažovala som rozhovor, ale nakoniec som sa rozhodla napísať ti list… Som smutná. A celý včerajší večer, noc a dnešný deň aj vnútorne napätá. Najprv som sa nevedela dočkať, kedy konečne prídeš domov. Keď si povedala, že pôjdeš posledným autobusom o 22:58, upokojilo ma to trochu. Ale neprestala som sledovať hodinky a myslela na to, aby si ten autobus nezmeškala. […]

Pokračovanie článku

Gorily v hmle

Časť prvá Existuje film, ktorý je životopisným príbehom Dian Fosseyovej, rehabilitačnej sestry z USA, ktorá posledných niekoľko rokov svojho života venovala výskumu a ochrane vzácneho druhu afrických horských goríl. Takmer okamžite sa v nej zapálila láska k týmto nádherným veľkým zvieratám. Robila všetko pre to, aby ich ochránila a mohli spokojne žiť vo svojom […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

laluna

Na svet sa občas treba pozrieť očami človeka, ktorý práve spadol z Mesiaca.(S.Radič)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 76
Celková čítanosť: 195592x
Priemerná čítanosť článkov: 2574x

Autor blogu