Založ si blog

KLUB 3 s Annou Ghannamovou

Mojsejová. Budaj. Belousovová. Matovič. Už keď som videla upútavku na reláciu Klub 3, vysielaný v utorok 24. januára, mala som tušenie, že to bude prinajmenšom sranda. Už prvých pár minút po začiatku relácie som si bola istá, že nezaspím od nudy 🙂

 

Ach, tá Nórika. Nesklamala. Stačilo mi vidieť ju, ako v tom modernom červenom kresle sedí v kŕči, v tvári nespokojný výraz, zošnúrované pery… vravela som si, načo sa preboha ona trepe do politiky? Má peňeži a Braňa. Co eščik sce, ha? Vraj, aby sa mali všetci občania Slovenska dobre. Ona odkiaľ spadla? Z Mesiaca a či z ešte väčšej výšky? My sa nemôžeme mať všetci dobre. A prečo by sme sa aj mali mať? Úplne stačí, keď robí a platí dane stredná vrstva. Na tej sa úspešne už 22 rokov darí priživovať kadekomu… Nórika nedokáže zvládnuť samú seba. Svoju dlho pestovanú nadradenosť, dávala najavo každým kúskom svojej bytosti. Keď už fakt nevedela, čo zo sebou, alebo s rukami, hladkala si príčesok. Hotová profesionálka. Boh zavaruj…

Anička Pravoverná. V jej prejave bol aspoň pokus baviť sa k veci. Nehovorila vždy úplne zle, ale sú to len také rečičky, ktoré zafungovali vždy pred voľbami. Ťažko vymyslí niečo, čím by dnes získala 5 a viac percent. Škrekľavý hlas a celá jej prezentácia je úplne rovnaká ako vždy. Podľa mňa nemá šancu.

Budaj a Matovič. Žiaľ, bolo na ich škodu, že boli pozvaní do diskusie práve s Nórikou a Aničkou. Akoby tam boli len do počtu. Myslím si, že keby boli sami, v pokoji by sa porozprávali, možno by sme sa aj niečo dozvedeli. Určite by sa oni dvaja bavili normálnejšie. Od polovice relácie len sedeli a prizerali sa, čo to tam tie ženské vyvádzali. Bolo mi ich trochu ľúto…

Politická diskusia je len tak kvalitná, akí kvalitní sú pozvaní hostia. Z tohto pohľadu bola utorková diskusia v poriadku. Ghannamová hneď na začiatku vytiahla na Nóriku  tie jej nedoriešené „hriechy“, navyše to súviselo s prvou zahrievacou a regulérne položenou otázkou. Toto bolo hlavne pre Nóriku asi šokojúce a samozrejme okamžite ju to vyviedlo z miery. Svedčilo to iba o tom, že Nórika by mala radšej ostať pekne na Pereši na gauči, prípadne si naďalej plniť domáci šatník značkovými handrami z Milána.

Páčilo sa mi, ako viedla Anna Ghannamová diskusiu v prvej časti Klubu 3 (17.01.2012, Fígeľ, Fico, Bugár). Vravela som si, konečne iný štýl vedenia diskusie. Puškárová sa mi už dávno ako moderátorka nepáči. Oravová na mňa pôsobí hrozne nervózne, občas chaoticky. Vlková pôsobí ako nepripravená, akoby práve v danej chvíli zo seba dolovala otázku a ešte ju častokrát aj podá s takou neistotou, že politik na druhom konci stola nemá najmenší problém ju „zotrieť“. Neraz sa jej to už stalo. Ghannamová sa možno nechala vtiahnuť. Možno mala byť voči Nórike ráznejšia. Seknúť debatu a prejsť na ďalšiu tému, napríklad.

Ghannamová v Klube 3 skončila. V tomto celom cirkuse okolo je podľa mňa Gučík ten, ktorý to nezvládol. Postavil sa proti svojej novinárke len preto, že dve Hysterky si o sebe myslia viac, než sú. A to som si už začala myslieť, trošku sa aj tešiť, že aj do politických debát zafúkal čerstvý vetrík…

Dnes nám bývalý neúspešný herec Gučík predstaví nástupcu Anny Ghannamovej…

Mohol by to byť pán Bielik?

Hmm, tak nie. Bude to Blanka Dóková.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Nedokončená

02.12.2020

Len chvíľu som s tebou a celá z teba nežniem. plačem a ľúbim. Blúdim, keď ťa neviem nájsť, strácam sa, keď prestáva tvoj hlas priasť. Na koľko týždňov mám ťa ešte? Nie som žiadny veštec som iba Žena. Potichu zaľúbená. Tak potichu až mi duša kričí bez zjavných vonkajších príčin. Bez spoločnej adresy sme, bez bozku z lásky a rannej kávy čo všetko spraví. [...]

Poviem to trochu inak

21.04.2020

Aj keď nás po tejto zemi veľa nekráča, je nás na Slovensku len niečo málo cez päť miliónov, no pokojne by sme mohli byť žiarivým príkladom pre zvyšok sveta. Tak ako to bolo v novembri 1989 a tiež na prelome rokov 1992-1993. V oboch prípadoch sme sa dokázali zachovať slušne, pokojne, rozvážne. Doteraz nás vo svete dávajú za príklad. A v histórii to už takto bude [...]

Divoký Západ na východe EU

23.09.2019

„Keď má tiecť krv u nás, tak bude aj v Košiciach!“ Vyhlásil v roku 2015 vysokopostavený predstaviteľ oceľovej Matky (aj matka vo Votrelcovi bola veľká a oceľová…) v Pittsburghu po tom, čo si uvedomili a rozhodli, že musia zatvoriť niekoľko dlhodobo stratových prevádzok v USA a samozrejme prepúšťať zamestnancov. Prepúšťanie sa ale vtedy malo dotknúť aj [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

laluna

Na svet sa občas treba pozrieť očami človeka, ktorý práve spadol z Mesiaca.(S.Radič)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 76
Celková čítanosť: 195613x
Priemerná čítanosť článkov: 2574x

Autor blogu