Založ si blog

Ako to vlastne je?

V stredu bol krásny deň. Plný slnka a voňavého vzduchu. V práci som upratala papiere zo stola, zasunula stoličku a ponáhľala sa domov.

Streda bol takisto deň, keď sa hral prvý finálový zápas našej hokejovej extraligy. Keď sa blížil čas ku šiestej hodine podvečer, snažila som sa zistiť, na ktorom tv programe bude zápas vysielaný. Podrobne som preskúmala programy na všetkých STV kanáloch. Nikde nič. A to si ich platíme až tri!

Nechcelo sa mi veriť, že by finále nebolo vysielané v telke, tak som skúsila Teletext. Listovala som, ale nič. Dobre teda, tak som ešte skúsila internet, či náhodou tam nebude program slovenskej televízie aktualizovaný. No, ale to isté, ako všade.

Mohol ktosi v STV jednoducho rozhodnúť, že keď sú vo finále Košice a Poprad, že o to nebude záujem?

Nie je to čudné? Veď predsa vždy bolo finále vysielané v telke, tak prečo nie v tomto roku?

Aha, žeby preto, že vo finále nie je Slovan?

Končí snáď Slovensko na výpadovke na Senec?

***************

Pripisujem dnes, 31.03.2011 … Sport1 je tv stanica, ktorá nie je slovenská. No, nie je vám to čudné, že slovenskú extraligu vysiela zahraničná TV? Hokej sledujem môžem pokojne povedať už desaťročia, ale na niečo také si nepamätám. A preto chcem zopakovať svoju domnienku, že bratislavskému vedeniu slovenskej televízie sa finále extraligy bez Slovanu jednoducho nezdalo byť dosť atraktívne … veď kto by to pozeral, gadžove v Popradze a Košicoch, ta ne?

***************

…a ešte jeden dodatok, je večer, 07.04.2011, 22:05. Domov som došla pred chvíľou. Zmokla som spolu s ostatnými tisíckami fanúšikov košického hokeja. Bola som v Steel Arene na piaty finálový zápas. V poslednej sekunde zápasu akoby bolo celou halou cítiť obrovský výdych, úľavu po osemmesačnej drine a snahe. Výborný zápas, krásne zakončenie sezóny. Prvýkrát som mala možnosť byť na finále priamo. Parádny zážitok…

Čo už, sme MAJSTRI !   🙂

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Nedokončená

02.12.2020

Len chvíľu som s tebou a celá z teba nežniem. plačem a ľúbim. Blúdim, keď ťa neviem nájsť, strácam sa, keď prestáva tvoj hlas priasť. Na koľko týždňov mám ťa ešte? Nie som žiadny veštec som iba Žena. Potichu zaľúbená. Tak potichu až mi duša kričí bez zjavných vonkajších príčin. Bez spoločnej adresy sme, bez bozku z lásky a rannej kávy čo všetko spraví. [...]

Poviem to trochu inak

21.04.2020

Aj keď nás po tejto zemi veľa nekráča, je nás na Slovensku len niečo málo cez päť miliónov, no pokojne by sme mohli byť žiarivým príkladom pre zvyšok sveta. Tak ako to bolo v novembri 1989 a tiež na prelome rokov 1992-1993. V oboch prípadoch sme sa dokázali zachovať slušne, pokojne, rozvážne. Doteraz nás vo svete dávajú za príklad. A v histórii to už takto bude [...]

Divoký Západ na východe EU

23.09.2019

„Keď má tiecť krv u nás, tak bude aj v Košiciach!“ Vyhlásil v roku 2015 vysokopostavený predstaviteľ oceľovej Matky (aj matka vo Votrelcovi bola veľká a oceľová…) v Pittsburghu po tom, čo si uvedomili a rozhodli, že musia zatvoriť niekoľko dlhodobo stratových prevádzok v USA a samozrejme prepúšťať zamestnancov. Prepúšťanie sa ale vtedy malo dotknúť aj [...]

Andrej Danko, upratovanie Dúbravky,

Danko upratuje Dúbravku. Zaplatil pokutu tisíc eur a chce ukázať dôkaz o vylomenom zube

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 08:42

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

laluna

Na svet sa občas treba pozrieť očami človeka, ktorý práve spadol z Mesiaca.(S.Radič)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 76
Celková čítanosť: 195574x
Priemerná čítanosť článkov: 2573x

Autor blogu