Založ si blog

Vstupujem bez zaklopania

Virtuálny svet je nekonečný priestor pre nekonečné možnosti. Pamätám si časy, keď internet jednoducho nebol. Teraz je všade. Keď sa do neho preklikávam, mám pocit, akoby tu bol večne.

Až raz niekto vymyslel BLOG.

Zrazu som pocítila, že je to priestor, do ktorého môžem vojsť aj ja. Už nestojím vonku, nepozorujem iných a nezávidím. Je to ako vlastniť kúsok zeme, do ktorej posadím priesady, zasejem. Nepostavím plot a susedia, ktorí pôjdu okolo sa budú pozerať ako sa aj u mňa zazelená. Niektorí sa možno pristavia, prehodia slovko.

Jednu takúto záhradku som si založila pred rokmi. Starala sa, pestovala, rastliny aj susedské vzťahy. Bolo tam fajn. V jeden deň sa tam zjavil človek, dám mu meno Valentín. Každému z nás zobral časť zeme a stále mu bolo málo. Otravoval vzduch, zničil rastliny a všetky plody, ktoré ani nestihli dozrieť. Susedia so slabšími nervami tam prestali chodiť. Valentín ich záhradky obsadil ako prvé. Niektorí ešte skúšali bojovať, najprv po dobrom, slovom, vysvetľovaním, obhajovaním. Nezaberalo nič. Valentín sa tešil, keď sme bezradne pozorovali, ako sa nám pred očami strácali posledné kusy úrodnej (virtuálnej) zeme. Až prišiel deň, keď som to vzdala aj ja.

Po dlhšom čase som to opäť skúsila a zapojila sa medzi blogerov na JOJke. Neviem čo sa stalo, ale raz som chcela prihodiť na „jojku“ ďalší článok a už som sa neprihlásila. Blogovanie bolo zrušené. (?)

Tak to teraz skúšam opäť, do tretice…

 

laluna

Nedokončená

02.12.2020

Len chvíľu som s tebou a celá z teba nežniem. plačem a ľúbim. Blúdim, keď ťa neviem nájsť, strácam sa, keď prestáva tvoj hlas priasť. Na koľko týždňov mám ťa ešte? Nie som žiadny veštec som iba Žena. Potichu zaľúbená. Tak potichu až mi duša kričí bez zjavných vonkajších príčin. Bez spoločnej adresy sme, bez bozku z lásky a rannej kávy čo všetko spraví. [...]

Poviem to trochu inak

21.04.2020

Aj keď nás po tejto zemi veľa nekráča, je nás na Slovensku len niečo málo cez päť miliónov, no pokojne by sme mohli byť žiarivým príkladom pre zvyšok sveta. Tak ako to bolo v novembri 1989 a tiež na prelome rokov 1992-1993. V oboch prípadoch sme sa dokázali zachovať slušne, pokojne, rozvážne. Doteraz nás vo svete dávajú za príklad. A v histórii to už takto bude [...]

Divoký Západ na východe EU

23.09.2019

„Keď má tiecť krv u nás, tak bude aj v Košiciach!“ Vyhlásil v roku 2015 vysokopostavený predstaviteľ oceľovej Matky (aj matka vo Votrelcovi bola veľká a oceľová…) v Pittsburghu po tom, čo si uvedomili a rozhodli, že musia zatvoriť niekoľko dlhodobo stratových prevádzok v USA a samozrejme prepúšťať zamestnancov. Prepúšťanie sa ale vtedy malo dotknúť aj [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

laluna

Na svet sa občas treba pozrieť očami človeka, ktorý práve spadol z Mesiaca.(S.Radič)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 76
Celková čítanosť: 195612x
Priemerná čítanosť článkov: 2574x

Autor blogu