Ach JOJ, tá MARKÍZA je asi malomocná

7. februára 2013, laluna, Len tak...

S Markízou niečo nie je v poriadku. Už veľmi dlho. Zdá sa mi, že je na tom dosť zle. Akoby trpela leprou. V slovníku cudzích slov som okrem iného našla definíciu, že lepra je „infekčná choroba, smerujúca k rozpadu tela“ … v prípade Markízy (a nielen jej) aj k rozpadu duše.

Záhorskobystrickí „Polobohovia“ postupne odstraňujú zo svojho programu všetko, čo malo aspoň nejakú úroveň či hĺbku, v porovnaní s Big Brother, Farmou, Zámenou manželiek, a ďalšími reláciami, v ktorých sa Slováci bavia na poklese ľudskej dôstojnosti dobrovoľníkov spomedzi nás. Keď sú tieto relácie vysielané v hlavnom vysielacom čase, odsúvajú na úplný okraj čokoľvek, čo nesie ešte stopy kultúry a slušnej zábavy.

Čudná éra, keď sa Modré z neba považuje za zábavnú reláciu (pred časom nominovaná v ankete OTO za najlepšiu zábavnú reláciu), keď Rómovia, vraždy a autonehody (čím viac mŕtvych, tým lepšie), sú najdôležitejší prvok a atrakcia každodenných správ … keď medzi upútavkou na farmárov a ďalšími reportážami z osád plných špiny a darmožráčov, sa môžeme pozrieť na čudných ľudí, vnímajúcich samých seba ako „celebrity“. Na ich čudné správanie, ich outfity, farbu „náhodne“ nafilmovaných nohavičiek, ich neprirodzene čudujúci sa výraz botoxových tvárí, na všetky tie oddané matky Kollárových deciek, krsty kníh a hudby bez hodnoty a … mohla by som takto pokračovať ešte chvíľku, ale to by táto veta bola veľmi dlhá.

Po Zamatovej ma „hlad po všetkom zvonku“ priťahoval k obrazovke. Medzitým vzniklo a aj zaniklo niekoľko slovenských súkromných tv staníc … z tých všetkých sa udržali v podstate iba Markíza a JOJ. Už niekoľko rokov môj záujem o vysielanie v súkromných televíziách klesá. A to je fajn.

Tým by som sa chcela ich vedeniu a všetkým, ktorí v týchto televíziách ovplyvňujú, čo sa bude a čo nebude vysielať, VEĽMI PEKNE POĎAKOVAŤ, že som sa vrátila späť na správnu cestu. Opäť čítam knihy. A budem ešte viac. Tak ako kedysi.

🙂

 

DOPLNENÉ dnes, 10.02.2013, nepotrebuje to ďalší komentár :  http://dolezite.sk/Vilo_Rozboril_Zajtra_zarobim_na_vasom_kriplovi_58.html

__________________________________________________________________________________________________________________________________________