Ja ňeška resetujem. . . še pridaj : )

2. marca 2012, laluna, Relax :)

Svokra leží na smrteľnej posteli. Žena sedí vedľa nej a muž v obývačke pozerá televízor. Keď tam už sedí príliš dlho, príde žena za ním a hovorí :

„Ty si fakt nemožný, mamička mi zomiera a ty sa ani neprídeš rozlúčiť!“

Muž sa postaví, zoberie fľašku slivky a dva poháre. Vojde do izby, naleje do oboch a vraví :

„Ta co mamo, dame kapurkovu?“

 

*

Dvaja Východniari sa stretli po Vianociach v práci :

„Ta co ci priňesol Ježiško, jaki podarunek?“

„Budzeš kukac! Hybaj ku oblaku … vidziš to nove bé-em-vé?“

„Hééj, bárs šumne…“

„Ta takej farby ceplaki!“

 

*

Pišta še pita Ferija:

„Čuj tu… dze ši kupil taku košuľu?“

„Ta, poslaľi mi ju z Pariža.“

„Z Pariža???  A to daľeko od Orkucan?“

„Ta, das dva tišic kilometre…“

„Dyk… jaki zapadakov a jake šumne košuľe…“

 

*

On: Ty ši taka škareda…

Ona: A ty zaš ožraty…

On: Aľe mne to do rana prejdze…

 

*

„Co bi ši zrobela, kebi še stala taka náhoda, že me najdzeš v posceli s inu?“

Ona reaguje otazkou : „A ty co bi ši zrobel, kebi ši mne našol v posceli s inym?“

Manžel hutorí: „No ta pozor moja! Sebe nemiľ nahodu s kurvením.“

 

*

Dohaduje še Nemec, Američan a Košičan, kto ma čežši jazik.

Nemec hutori : „Mi mame čežku reč – pišeme „nein“ a čitame „najn“…“

Američan hutori : „To je ňič, mi pišeme „New York“ a čitame „Njú Jork“…“

A Košičan nato : „Chlopi, ta ice vi do rici… mi pišeme „Dargovskych hrdinov“ a čitame „Furča“.

 

*

Žeru dva švine z valova a jedna tak pažravo žere že začne bľuc.

A druha hutori: „Nedolivaj bo nepojime!“

 

*

Dvojo chlapici sleduju jak še na Domaši ľižuje krasna baba na vodňich ľižoch. Naraz še lano pretarhňe a slečna spadňe do vodi. Obidvojo za ňu skoča a kedz ju vicahňu takoj jej davaju peršu pomoc.

Jeden jej dava dichaňe z ust do ust a po chviľi sebe odpľuje:

„Fuj… blee, fuj… ta to smrad…!  Jak kebi sebe das mešac neumivala zubi!“

„Hm… čuj tu… aľe ja kukam že tota co še ľižovala bula v plavkoch… a ňe vo vetrofke a z korčuľami…“

 

*****

Motto východňaroch :

Kedz še ci nechce robic… nerob !

Kedz še ci nechce tancovac… netancuj !

Kedz še ci nechce špivac… nešpivaj !

Aľe, kedz še ci nechce pic… Premohni še !!!

 

🙂

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________