Zelené more

26. mája 2011, laluna, Vôňa prírody

Zelená mi robí strašne dobre na oči. Hlavne keď sa do nej oprie Slnko. Vtedy mám pocit, akoby mnou farba lesa pretekala. Všetky farby leta sú krásne. Na to astronomické leto si ešte počkáme, ale vlastne nie je pre nás až tak dôležité. Ozajstné leto už vošlo do ulíc, záhrad a našich šatníkov.

Niekoľko ostatných dní som strávila pod modrou oblohou, blízko Košíc. Veľmi blízko. Keď sa tak teraz na tieto fotky pozerám, ani sa mi nechce veriť, že za týmito kopcami sa rozprestiera druhé najväčšie slovenské mesto. Autom som sa blížila k svojej „hrude“, keď som sa však pozerala okolo seba, musela som zastaviť a zobrať do rúk fotoaparát. Veľmi som sa fotením nezdržiavala, bolo ešte treba navariť obed, len párkrát som cvakla a toto sa mi zapáčilo…

Toto je moja "súkromná TV", vo vysokom rozlíšení, počas 12-tich mesiacov je možné prepnúť do 4 farebných režimov "J-L-J-Z" ... najlepší príjem zeleného signálu je posediačky z terasy pod stromom, so šálkou čaju

Popoludní sa aj zamračilo, už-už to vyzeralo na búrku, ale padli len tri kvapky 🙂 ... pred úplným západom sa Slnko ešte na chvíľu ukázalo nad obzorom...

...a pomaly utíchol svet okolo... aby sa na ďalší deň mohol opäť "vyfarbiť" ... 🙂

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________