Založ si blog

Archív: marec, 2011

Ako to vlastne je?

V stredu bol krásny deň. Plný slnka a voňavého vzduchu. V práci som upratala papiere zo stola, zasunula stoličku a ponáhľala sa domov. Streda bol takisto deň, keď sa hral prvý finálový zápas našej hokejovej extraligy. Keď sa blížil čas ku šiestej hodine podvečer, snažila som sa zistiť, na ktorom tv programe bude zápas vysielaný. Podrobne som preskúmala programy na […]

Pokračovanie článku

PLP alebo ortopédia je teda veda – časť druhá

S lístkami na rôzne ďalšie „proforma“ vyšetrenia v ruke, som sa chvíľu motkala po chodbe a hľadala tabuľku s nápisom „Ortopédia“. Konečne som vošla do správnej chodby a zbadala úplne prázdnu čakáreň. Ponáhľala som sa sadnúť si na miesto, ktoré všetkým ostaným prichádzajúcim po mne, zreteľne naznačí, že ja som tu bola prvá a hotovo! Ale už po pár […]

Pokračovanie článku

Prebúdzanie

Cez okno hľadímnad hlavou ránoposteľ spať vábivšak zrušiť chcem spánok. Na okno kvapkaza kvapkou padáslnko zas svietija mám ho tak rada. Keď hreje mi vlasytelo aj svetv ňom zimnej krásya snehu už niet. Líca mi chladívetra tu niettak rada sa dívamna tento svet. V ňom všetko je bielejak jarný kvetkeď zo snehu razísa zabelieť. Cez okno hľadímnad hlavou noci časposteľ ma […]

Pokračovanie článku

Bezvetrie

…a zrazu príde vietor sfúkne stromom listy vtedy smrťou si je človek tak nejak viac istý. Slnko klesá za obzor na telo sadá si chlad v ťažkom tichu vzďaľuje sa k nebu, ten, ktorého máš rád. Tma tak hustá, štípe zrak na zápästiach režú putá kvet vo váze tají dych nič viac, len tá pravda krutá posúva čas pre smutných. V živote silnejšia […]

Pokračovanie článku

PLP alebo ako mi tvrdli bradavky – časť prvá

Zdiaľky ku mne dolieha rozhovor. Perina ma hreje, nechce sa mi ani pohnúť, oko otvoriť. Napínam uši, snažím sa rozpoznať, kto sa to pri mojej posteli rozpráva. Štrbinou oka vidím roletou presvitajúce svetlo lampy z ulice. Vonku je ešte tma. Na budíku zeleným plameňom horí 5:30. Takže žiadny rozhovor. To je rádio. Aha. No dobre, veď viem, už vstávam. Vystrčím […]

Pokračovanie článku

Jedenásť minút

V kníhkupectve, kam sa chodievam občas len tak prejsť kvôli atmosfére, kvôli úžasnej vôni nových kníh všade navôkol, som raz pohľadom zavadila o nenápadnú knižku autora, s pomerne exoticky znejúcim priezviskom. Paulo Coelho bol pre mňa donedávna neznámym autorom.Názov knihy „Jedenásť minút“ vo mne v prvom momente vyvolal otázku, čo by to tak mohlo znamenať (?). […]

Pokračovanie článku

Žena

Niektoré ženy sú všetky rovnaké. So ženou je to ako s obrazom. Hlupák nespozná akú má cenu, pokiaľ nezistí, ako veľa je zaň ochotný dať druhý. Dôvody, prečo sa niektoré krásne ženy nemôžu vydať, môžu byť dva – buď príliš často hovoria nie alebo príliš často hovoria áno. (G.B.Shaw) Keď si chceš uchovať krásne nohy, musíš dovoliť, aby ti ich masírovali […]

Pokračovanie článku

15 príznakov dospelosti

Za oknom máš niekoľko kvetináčov s rastlinami a pritom sa žiadna z nich nedá fajčiť. Sex v úzkej posteli pre jedného už neprichádza do úvahy. V chladničke máš viac jedla ako piva. Šest hodín ráno už nie je doba na chodenie do postele, ale na vstávanie. Tvoju obľúbenú pesničku hrajú už len vo výťahu. Už si nevystačíš len s džínsami a tričkom, keď sa chceš […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Generál Pivnenko: Pre Rusov by bolo ľahšie zbaviť sa Putina, ako dobyť Charkov

ONLINE: Generál Pivnenko: Pre Rusov by bolo ľahšie zbaviť sa Putina, ako dobyť Charkov

23.04.2024 05:55

Rusi sa môžu pokúsiť dobyť mesto Charkov na východe Ukrajiny, ale neuspeli by, pretože by to stálo veľa zdrojov a času.

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska. V minulosti ho navštívil aj Gérard Depardieu a iné celebrity

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska. V minulosti ho navštívil aj Gérard Depardieu a iné celebrity

23.04.2024 05:00

Pekné zábery na mesto a okolie zachytil mReportér Ľubomír Vajda.

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

23.04.2024 06:00

Stomatologičky zo Srbska nám priblížili, čo láka Slovákov do ich ambulancií.

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

23.04.2024 06:00

Už tento týždeň by Ukrajina mohla z USA dostať ďalekonosné Armádne taktické raketové systémy – ATACMS.

laluna

Na svet sa občas treba pozrieť očami človeka, ktorý práve spadol z Mesiaca.(S.Radič)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 76
Celková čítanosť: 195477x
Priemerná čítanosť článkov: 2572x

Autor blogu