Založ si blog

Keď kormidlo nemá Kapitána…

Už-už som chcela pridať ďalší komentár do diskusie k článku „Keď je žena onucou“, (autor na blogu je p. kormidlo), o burkach, ktoré musia nosiť ženy v niektorých krajinách blízkeho východu, ale potom mi prišlo na um, či by z toho všetkého, na čo som pri čítaní diskusie myslela, nemohol vzniknúť krátky článok.
A mohol (-:

Ahojte anno1404anno, hag, zimnaruzak a ostatní „na našej strane“,
súhlasím s „hag“, človek by čakal od zrelého pána v dôchodkovom veku múdrosť, toleranciu, pokoru, všetko sú to vlastnosti typické práve pre starších spoluobčanov. Vidím to denne vo svojom okolí, v rozhovore so staršími, keď sa s nimi rozprávam a v nejakej téme by som išla „do vývrtky“ ako sa vraví, rozvaha starších to vždy elegantne upokojí.

Všimnite si, príspevky od pána Kormidelníka, sorry kormidla, sú ako tá detská hra, keď jeden povie slovo a druhý musí naň vymyslieť ďalšie slovo, ktoré začína na posledné písmenko predchádzajúceho slova … detinské.
Súhlasím s názorom, ktorý v diskusii pri článku odznel, tiež si takto nepredstavujem človeka, ktorý sa chystá vstúpiť do komunálnej politiky. Chráň nás … pred takýmito ľuďmi! Mám skôr pocit, že asi si tu ktosi chce len prilepšiť ku dôchodku, tak skúša čo to dá. Veď keď môže byť Vinco v parlamente, prečo by nemohol byť kormidlo v mestskom, nie? (-:

„Každý blog má svojho Valentína“…
ak ste čítali môj prvý článok na tomto blogu, pochopíte moju poznámku…

Je chválihodné, že vo vyššom veku pán Kormidlo, pracuje s internetom, má určitý stupeň počítačovej gramotnosti. Ľudia hlavne vo vyššom veku považujú počítač za niečo hrozne komplikované a nezvládnuteľné.
Ale to jeho hašterenie, prekrúcanie, osočovanie to je skôr typické pre puberťákov…

Pán Kormidlo,
napísali ste v diskusii :

…radšej sa bavím s ľuďmi, ktorí sa neboja aj predstaviť… (19.10.2010, 20:05)
…mimochodom, každého anonyma by som najradšej poslal… (20.10.2010, 20:32)
…budem sa seriózne baviť s človekom, ktorý sa neskrýva za anonymitu… (21.10.2010, 08:44)

Čiže, keď si dám do profilu fotografiu s tvárou a budem sa podpisovať menom, už bude všetko v poriadku? Kde beriete tú neotrasiteľnú istotu, že tá fotka budem JA a to meno, ktoré napíšem, bude moje? Ste naivný !
Svojou anonymitou nikomu neubližujem, skôr som rada, že ju mám, v istom zmysle to teraz začínam vnímať ako ochranu pred takými, ako ste Vy.
Ľudia sú schopní všetkého… ako prvé ma napadá zneužitie informácií.

P.S.: Môj článok „Originalita vs Plagiát“ bola priama reakcia na to, keď som zistila, ako si pán filozof52 alias kormidlo veselo kopíruje články, obrázky, bez uvedenia mena pôvodného autora alebo zdroja.

Howgh
(neznamená to, že čítam vinetuovky…)

Ahojte… a pravda víťazí !
(-:

__________________________________________________________________________________

Nedokončená

02.12.2020

Len chvíľu som s tebou a celá z teba nežniem. plačem a ľúbim. Blúdim, keď ťa neviem nájsť, strácam sa, keď prestáva tvoj hlas priasť. Na koľko týždňov mám ťa ešte? Nie som žiadny veštec som iba Žena. Potichu zaľúbená. Tak potichu až mi duša kričí bez zjavných vonkajších príčin. Bez spoločnej adresy sme, bez bozku z lásky a rannej kávy čo všetko spraví. [...]

Poviem to trochu inak

21.04.2020

Aj keď nás po tejto zemi veľa nekráča, je nás na Slovensku len niečo málo cez päť miliónov, no pokojne by sme mohli byť žiarivým príkladom pre zvyšok sveta. Tak ako to bolo v novembri 1989 a tiež na prelome rokov 1992-1993. V oboch prípadoch sme sa dokázali zachovať slušne, pokojne, rozvážne. Doteraz nás vo svete dávajú za príklad. A v histórii to už takto bude [...]

Divoký Západ na východe EU

23.09.2019

„Keď má tiecť krv u nás, tak bude aj v Košiciach!“ Vyhlásil v roku 2015 vysokopostavený predstaviteľ oceľovej Matky (aj matka vo Votrelcovi bola veľká a oceľová…) v Pittsburghu po tom, čo si uvedomili a rozhodli, že musia zatvoriť niekoľko dlhodobo stratových prevádzok v USA a samozrejme prepúšťať zamestnancov. Prepúšťanie sa ale vtedy malo dotknúť aj [...]

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo mláďa medveďa hnedého

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

Čierny kašeľ / Pertussis /

Čierny kašeľ v Bratislavskom kraji: Hygienici evidujú 74 prípadov ochorenia

19.04.2024 12:21

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.

laluna

Na svet sa občas treba pozrieť očami človeka, ktorý práve spadol z Mesiaca.(S.Radič)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 76
Celková čítanosť: 195300x
Priemerná čítanosť článkov: 2570x

Autor blogu