Založ si blog

Láska Nadovšetko

Na dohodnuté miesto som dorazila s predstihom. Čakám a obzerám sa. Okolo mňa prúdia davy, ľudia rôzni oblečením aj výrazom tváre. Po niekoľkýkrát sa rozhliadam a ubezpečujem samú seba, že som dorazila prvá, že sa nemôžeme minúť. Pozerám na hodinky. Slnko páli. Jediná ochrana proti jeho sile sú pre mňa v tejto chvíli slnečné okuliare. Zadívam sa do diaľky, odkiaľ prídeš. V okamihu si sa mihla v dave. Zaostrila som svoj zrak na vejúce vlasy, ktoré sa pohybujú v rytme tvojich krokov.
Už ťa vidím.
Tiež si si ma z diaľky všimla. Videla som, ako sa ti pery jemne pousmiali, na znamenie, že si už blízko. Nespustila som z teba oči. Pokojná hojdavá chôdza, v jednej ruke zavesená malá kabelka. Všetci okoloidúci ťa predbiehajú, ty si však kráčaš naďalej svojim tempom. Spomalí ťa červená na semafóre. Zastavíš s ostatnými a pozeráš zo strany na stranu na okoloidúce autá. Vlasy ti vejú vo vetre, slnko na nich zanecháva blonďavú hrejivú stopu. Niekoľko zatúlaných pramienkov vlasov si z tváre odhŕňaš prstami. Opäť sa pozrieš mojím smerom, pousmeješ sa a zamávaš mi. Zelená ťa púšťa bližšie. Už jasne rozoznávam farbu tvojich očí, kráčaš priamo ku mne. Bezmyšlienkovite ti idem v ústrety s úsmevom a túžbou objať ťa.
Dívame sa na seba, priviniem si ťa, pohladím po ramene. Pozdravíme sa, prehodíme pár slov. Ďalej už kráčame spolu.
Ja a moja dcéra.

Dieťa

Nedokončená

02.12.2020

Len chvíľu som s tebou a celá z teba nežniem. plačem a ľúbim. Blúdim, keď ťa neviem nájsť, strácam sa, keď prestáva tvoj hlas priasť. Na koľko týždňov mám ťa ešte? Nie som žiadny veštec som iba Žena. Potichu zaľúbená. Tak potichu až mi duša kričí bez zjavných vonkajších príčin. Bez spoločnej adresy sme, bez bozku z lásky a rannej kávy čo všetko spraví. [...]

Poviem to trochu inak

21.04.2020

Aj keď nás po tejto zemi veľa nekráča, je nás na Slovensku len niečo málo cez päť miliónov, no pokojne by sme mohli byť žiarivým príkladom pre zvyšok sveta. Tak ako to bolo v novembri 1989 a tiež na prelome rokov 1992-1993. V oboch prípadoch sme sa dokázali zachovať slušne, pokojne, rozvážne. Doteraz nás vo svete dávajú za príklad. A v histórii to už takto bude [...]

Divoký Západ na východe EU

23.09.2019

„Keď má tiecť krv u nás, tak bude aj v Košiciach!“ Vyhlásil v roku 2015 vysokopostavený predstaviteľ oceľovej Matky (aj matka vo Votrelcovi bola veľká a oceľová…) v Pittsburghu po tom, čo si uvedomili a rozhodli, že musia zatvoriť niekoľko dlhodobo stratových prevádzok v USA a samozrejme prepúšťať zamestnancov. Prepúšťanie sa ale vtedy malo dotknúť aj [...]

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

chrípka. pacient, lekár, prehliadka

V Bratislavskom kraji sa počas tohto roka vyskytol čierny kašeľ v 50 prípadoch

18.04.2024 19:25

Najvyššia vekovo-špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine 15- až 19-ročných osôb.

laluna

Na svet sa občas treba pozrieť očami človeka, ktorý práve spadol z Mesiaca.(S.Radič)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 76
Celková čítanosť: 195276x
Priemerná čítanosť článkov: 2569x

Autor blogu